Monday, October 02, 2006

Skønne Holland



Så fik jeg endelig gang i denne blog, men det har sandelig også holdt hårdt. Jeg har nu i første omgang benyttet mig af Paint Shop Pro 11, da mit eget program stadig ikke er kommet ( det var ikke muligt for os- min mand og jeg - at hente 8 ned??)
Hvis jeg skal prøve at beskrive min strategi mht. at komme igang med dette, så må jeg sige at jeg her kom til kort. Jeg havde en forstilling om at nu læser du bare godt i manualen og så tager du det punkt for punkt - dette var vel at mærke inde jeg havde noget program installeret endnu.- Og det fungerede jo fint tidligere. Men jeg tror faktisk jeg skulle ha´slået kold vand i blodet og så ventet til programmet var på computeren, for jeg tror ærlig talt at det var til mere skade end gavn!
Nu var jeg kommet så vidt i min fortvivlelse at jeg måtte sande at der skulle en hjælpende hånd til. Så min mand der er nogt af det mest rolige og fattede "gemyt" der oven i købet er en knag til såden noget med computerprogrammer, har siddet ved min side her til aften og "vi har rigtig hygget os" med disse øvelser.
Han har ikke på nogen måde overtaget mine øvelser, for han sad i baggrunden, men bare det at han var inden for rækkevide, og vi har kunnet diskutere nogle af tingene mens de stod på. Det var for mig en stor trykhed. Jeg kan ikke sige hvorfor jeg følte mig på så gyngende grund med disse opgaver, andet end at jeg synes det har været rigtig svært. Måske fordi jeg ikke på nogen måde er en talnørd, og derfor allerede går i baglås når der snakkes pixel osv......*G*
Jeg her oplevet "at komme ud på den anden side", men jo der skal meget mere øvelse til før jeg bliver fortrolig med det, og jeg må indrømme at jeg synes det må være et lidt tungt program at arbejde med, hvis jeg tænker institution!!!!!
Men jeg går for mit vekommende til køjs nu med en total dejlig fornemmelse i maven. Men inden det sker skal i lige have periodens ord TINGFINDER Jeg var ikke itvivl da jeg læste Pippi Langstrømpe som legede tingfinder med Tommy og Annica

4 Comments:

At 3:21 PM, Blogger Anne-Mette said...

Jeg er vild med motiverne i din collage her, Malene. Jeg håber at jeg en dag kan tage til Holland og se alle de smukke tulipaner.
Knus
A-M

 
At 4:54 AM, Blogger Helen said...

Velkommen i "klubben", der ikke kan lide at læse manualer *S*

MVH
Helen

 
At 1:16 PM, Blogger lis faurholt said...

Helen og jeg tilbragte engang 14 mindeværdige dage sammen i et meget lille rum (hvor vi heldigvis måtte ryge :) med en 16 siders manual, som vi ikke forstod en lyd af. Da vi havde svedt, bandet, røget og gravet os ind i programmet i 14 dage, kunne vi læse manualen - men da havde vi jo li'som ikke rigtig brug for den mere *rofl*

 
At 7:56 AM, Blogger Malene :) said...

- Men i har garanteret lært en masse i processen *lol*

 

Post a Comment

<< Home